دانلود آهنگ جدید حمید حامی بنام اسم من
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید حامی بنام اسم من

دانلود آهنگ جدید حامی بنام اسم من با بالاترین کیفیت

Download New Music Hami – Esme Man
ترانه : بابک صحرایی , تنظیم : سپند الهی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حامی بنام اسم من :

ای همه ی خواهش من قله ی آرامش من واسه شروع ما شدن اسم منو صدا بزن

ای نفس شادی من هوای آزادی من برای در تو گم شدن اسم منو صدا بزن

بی تو به هر طرف برم توهم یک سفرم از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم

قلبا همه فولادنو ابرا زمین افتادنو بی تو همه بربادنو تنهای تو میفهمی منو

از عمق این چشمای نم قد یه دریا میچکم شاید به دست تو یکم رها شم از کولت غم

برای این رها شدن اسم منو صدا بزن نگاه تو نیاز من فقط منو صدا بزن

ای همه ی آرامشم تموم شوق و خواهشم دور از تو موج سرکشم باید که غرق تو بشم

عاشق فقط جوون میکنه عاشق که دم نمیزنه بغضی که داره میشکنه موسیقی روح منه

بی تو به هر طرف برم توهم یک سفرم از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم

قلبا همه فولادنو ابرا زمین افتادنو بی تو همه بربادنو تنهای تو میفهمی منو

از عمق این چشمای نم قد یه دریا میچکم شاید به دست تو یکم رها شم از کولت غم

برای این رها شدن اسم منو صدا بزن نگاه تو نیاز من فقط منو صدا بزن

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامی بنام اسم من

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید حامی بنام اسم من




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید حامی بنام اسم من , ,
:: برچسب‌ها: Download New Music , Download New Music Hami , Download New Music Hami Esme Man , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ اسم من , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ حامی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ اسم من حامی , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : چهار شنبه 24 خرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی